Saltar al contenido
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Ayuda Excel

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Unir rango de celdas

publicado

Buenas tardes,

Alguien me podría ayudar a corregir este código que tengo para unir un rango de celdas (varias hojas) en una sola:

Sub UNIR()

Dim Resp As Byte
Resp = MsgBox("UNIR CONTENIDO", _
    vbQuestion + vbYesNo, "Microsoft Excel")
If Resp = vbYes Then
    MsgBox "Continuar proceso", vbExclamation, "Microsoft Excel"
    
Application.ScreenUpdating = True
    For x = 5 To 17
    Sheets(x).Select
    [B28].CurrentRegion.Offset(2, 1).Resize([B28].CurrentRegion.Rows.Count - 2, [B28].CurrentRegion.Columns.Count - 1).Copy
    Sheets("RV Consolidado").Select
    [C7].End(xlDown).Offset(1, 0).PasteSpecial Paste:=xlPasteValues
    Next
Application.ScreenUpdating = False
    Range("C9").Select

Else
    MsgBox "Proceso detenido", vbCritical, "Microsoft Excel"
End If

End Sub

El código se está posicionando partir del rango "B28" y moviéndose 2 espacios desde la hoja 5 hasta la hoja 17 del libro. Pero en la hoja número 16 está tomando el rango "B26".

Me podría ayudar a modificar este código para que una el rango correcto de todas las hojas.

Saludos Cordiales.

Featured Replies

Archivado

Este tema está ahora archivado y está cerrado a más respuestas.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.