Obriu la pàgina d'Internet mitjançant la importació de totes les seves dades en un full d'Excel un emplaçament per mi per a vostè
publicado
Hola a tots em dic A.Maurizio El meu problema és el següent: jo estava en un full d'Excel en les cèl·lules que van de (A1: A4) Inseriu Un Nom Adreça Codi Ciutat Nom del país de nom de l'Estat Aquí trobareu Mentre en les cèl·lules que van des de: (B2: B4) hauria de rebre dades Tutt relacionats amb Tele Ubicació Desiderata a Finalitza a la cel·la (B1) i la que jo entro a la ciutat perquè t'agradi ( "Torino, Milano, Roma") i així successivament. ...!Però ara hi ha un altre aspecte que no puc resoldre i i això: Quan a la cel de full de càlcul (B1) 1 inserir el nom per a vostè i Vero City s'obre la pàgina en Internet Explorer, però no s'aborda en la localitat que m'agradaria però sempre únic a Torí;Per què i com puc solucionar aquest problema.Gràcies per tota l'ajuda que em dones sobre Salutacions des A.Maurizio
Hola a tots em dic A.Maurizio El meu problema és el següent: jo estava en un full d'Excel en les cèl·lules que van de (A1: A4) Inseriu Un Nom Adreça Codi Ciutat Nom del país de nom de l'Estat Aquí trobareu Mentre en les cèl·lules que van des de: (B2: B4) hauria de rebre dades Tutt relacionats amb Tele Ubicació Desiderata a Finalitza a la cel·la (B1) i la que jo entro a la ciutat perquè t'agradi ( "Torino, Milano, Roma") i així successivament. ...! Però ara hi ha un altre aspecte que no puc resoldre i i això: Quan a la cel de full de càlcul (B1) 1 inserir el nom per a vostè i Vero City s'obre la pàgina en Internet Explorer, però no s'aborda en la localitat que m'agradaria però sempre únic a Torí; Per què i com puc solucionar aquest problema. Gràcies per tota l'ajuda que em dones sobre Salutacions des A.Maurizio
Trovere Citta con Indirizzo IP.xlsm