Saltar al contenido

Obriu la pàgina d'Internet mitjançant la importació de totes les seves dades en un full d'Excel un emplaçament per mi per a vostè

A.Maurizio

Recommended Posts

publicado

Hola a tots em dic A.Maurizio El meu problema és el següent: jo estava en un full d'Excel en les cèl·lules que van de (A1: A4) Inseriu Un Nom Adreça Codi Ciutat Nom del país de nom de l'Estat Aquí trobareu Mentre en les cèl·lules que van des de: (B2: B4) hauria de rebre dades Tutt relacionats amb Tele Ubicació Desiderata a Finalitza a la cel·la (B1) i la que jo entro a la ciutat perquè t'agradi ( "Torino, Milano, Roma") i així successivament. ...! Però ara hi ha un altre aspecte que no puc resoldre i i això: Quan a la cel de full de càlcul (B1) 1 inserir el nom per a vostè i Vero City s'obre la pàgina en Internet Explorer, però no s'aborda en la localitat que m'agradaria però sempre únic a Torí; Per què i com puc solucionar aquest problema. Gràcies per tota l'ajuda que em dones sobre Salutacions des A.Maurizio

Trovere Citta con Indirizzo IP.xlsm

publicado

Ayuda Excel es un foro en lengua castellana, te recomiendo que vuelvas a publicar el tema traduciéndolo del catalán al castellano.

Saludos.

.

publicado

Hola a tots em dic A.Maurizio El meu problema és el següent: jo estava en un full d'Excel en les cèl·lules que van de (A1: A4) Inseriu Un Nom Adreça Codi Ciutat Nom del país de nom de l'Estat Aquí trobareu Mentre en les cèl·lules que van des de: (B2: B4) hauria de rebre dades Tutt relacionats amb Tele Ubicació Desiderata a Finalitza a la cel·la (B1) i la que jo entro a la ciutat perquè t'agradi ( "Torino, Milano, Roma") i així successivament. ...! Però ara hi ha un altre aspecte que no puc resoldre i i això: Quan a la cel de full de càlcul (B1) 1 inserir el nom per a vostè i Vero City s'obre la pàgina en Internet Explorer, però no s'aborda en la localitat que m'agradaria però sempre únic a Torí; Per què i com puc solucionar aquest problema. Gràcies per tota l'ajuda que em dones sobre Salutacions des A.Maurizio

Archivado

Este tema está ahora archivado y está cerrado a más respuestas.

• Crear nuevo...

Información importante

Echa un vistazo a nuestra política de cookies para ayudarte a tener una mejor experiencia de navegación. Puedes ajustar aquí la configuración. Pulsa el botón Aceptar, si estás de acuerdo.